dimecres, 28 de gener del 2009

DISSENY CONCEPTUAL I ANÀLISI

  • Títol del projecte: Competències per aprendre en línia

  • Definició del projecte:
Disseny d'un mòdul formatiu d'introducció al campus virtual de GES de l'IOC anomenat "Competències per aprendre en línia".

  • Grup de participants:
Francesc Pomés
Santi Manrique
Catina Bujosa
Abel Caldera
Mariona Linares

Anàlisi dels destinataris:
Nous estudiants de Ges a l'IOC

  • Característiques:
Qui són?
Persones adultes majors de 18 anys (excepte casos especials). La majoria es troben en la franja d'edat de 18 a 25 anys.

Quants són?
Durant un curs escolar es matriculen uns 2000 estudiants nous: 1300 al trimestre de tardor, 400 al trimestre d'hivern i 300 al trimestre de primavera.

Com són?
- Persones motivades per obtenir una titulació bàsica per accedir a feines més qualificades o bé a altres estudis superiors.
- Persones amb manca d'hàbit d'estudi
- Persones procedents del fracàs escolar

Quina és la cultura social?
- Gran diversitat de perfils socials:
Situació laboral: majoritàriament treballadors en actiu
Perfil socioeconòmic: mitjà
Procedència geogràfica: majoritàriament de fora de Barcelona, poca immigració però en augment

Quin coneixement i ús del mitjà tenen?
- Experiències diverses en l'ús d'Internet i d'eines TIC amb finalitats formatives
- Nivell baix de competències comunicatives en entorns de formació en línia
Nou
View more presentations or upload your own.


  • Necessitats formatives específiques:
- Conèixer el campus i aprendre a moure-s'hi amb comoditat
- Competències bàsiques en TIC

Context d'impartició:

Àmbit acadèmic. Formació bàsica reglada.
Aquest mòdul volem que sigui el primer que cursi qualsevol estudiant en iniciar els estudis de GES a l'IOC. Tant si comencen al 1r o al 2n nivell.
Modalitat virtual

Bechmarking: selecció de recursos útils

Taller d'aprendre en línia de la FP de l'IOC
Guia de l'entorn de Batxillerat a l'IOC
Mòdul 0 de GES
UOC: Curs introductori al campus Demo campos virtual
Open Univerity
Moodle.org: tutorials


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada